Helgen som gått

En toppenhelg har jag haft, med shopping, kinamat, drinkar på terassen, eurovision, grillat och ytterligare shopping. I fredags gick jag och Lena ut och åt kinabuffé, satt och snackade gamla minnen och skrattade sen gick vi vidare till terassen där vi drack ett par drinkar. Eftersom fredagar är min tröttaste dag och vi skulle upp och shoppa loss på stan på lördagen gick hemfärden rätt tidigt, vid halv 12 var jag hemma. På lördagen gick jag på stan i 6 timmar, åh vad roligt det var. Lena kom vid ner vid 12, sååå längesen vi gick på stan tillsammans så det var otroligt mysigt. Köpte ett x antal leggings(me like). Tacka vet jag stl. 170 på barnavdelningarna, mkt billigare och lika fina och söta som vuxen-leggings. Det vart ett par ljusrosa och ett par ljusgrå, båda med spetskant. Sen blev det ett par rosa-vita-rutiga, ursöta! Och ett par vita i spetsmönster, också otroligt fina. Sen blev det en tunika, en lång klänning-tröja, en jättesöt klänning till dopet och ett par grå jeans-shorts. Är hur nöjd som helst, känns som att jag mer eller mindre har fått en ny garderob med alla kläder jag fick när jag fyllde år och som jag köpt. Tacka vet jag presentkort !:) Sen åkte jag hem, klev av bussen hos svärföräldrarna där Liam höll till, sen grillade vi där och såg eurovision. Vilket skämt den tävligen blivit. Usch, The Ark som hade en sån bra låt. Vi röstade innan vilka vi trodde skulle bli 1:a, 2:a och 3:a. Och eftersom jag är så förutseende så gissade jag på Serbien som 1:a, och tänk så rätt jag hade! Inte för att jag ville att den skulle vinna. Idag har jag varit med svärmor till Gränby, hittade en helt underbar omlottklänning som jag köpte, passade mig perfekt! Sen var vi och tittade på Emmys fotbollsmatch i Gamla Uppsala, duktiga var dom och vann med 7-0.

Nu är jag trött och less, redan söndag, fy vad trist. Men nu är det inte många dagar kvar tills mor, far och syster kommer ner, längtar otroligt mkt!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Härlig helg! Men vinnarlåten, molitva, va ju oslagbart och kvinnan hade lätt den starkaste och mest unika röst av de alla. The arks är bra den med, men så otroligt uttjatad! Hoppas veckan blir bra och att du stressar alltför mycket inför dopet! Stora kramar!

Postat av: Mirjam

"Hoppas veckan blir bra och att du stressar alltför mycket inför dopet!" Jag menade givetvis att jag hoppas du Inte stressar för mycket inför dopet :)

2007-05-13 @ 21:16:36
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Emma

Låter som att du har haft en toppenhelg gumman, det behövde du :) Ha en fin vecka. Kramar och Kärlek!

2007-05-14 @ 03:39:16
URL: http://etornqvist.blogg.se
Postat av: Ingela

Gud så mysigt du verkar ha haft det i helgen..skönt med lite egentid,kan ju behövas =)
Kram

2007-05-14 @ 19:03:25
URL: http://rutan81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback