Matten påbörjad.

Nu har jag börjat plugga, och sååå roligt det är! Än så länge är det bara förberedande mattekurs inför vad som komma skall, typ repetitioner och påbyggelse på gymnasiematten och jag läser bara på distans. Det känns otroligt bra, det kliar i fingrarna på mig för att få lösa ett tal :) Låter kanske lite knäppt, men jag tycker verkligen att det ÄR roligt. Också roligt att ha något att göra på sidan av allt hemmaliv. Hade inte glömt så mkt som jag trott heller, så det var skönt att det inte var så svårt, men svårare blir det :)

Annars händer inte mkt här. Har kommit igång med springningen nu, var ute imorse och jag är sååå stolt att jag tog mig i kragen. Man blir ju så pigg och glad.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej min älskade plommongurka! Inatt kom jag hem! HAr haft det helt underbart och vill verkligen inte vara hemma igen. Längtar dock efter att få träffa dig och Liam snart! Ringer dig lite senare. Har massor att berätta (bla om en gammal skolkompis till dig i Bredbyn) och vill höra allt om Liams dop! Love you darl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback