Resan bokad

Äntligen, nu VET jag att vi kommer med ett plan imorgon. Nu är resan bokad, betalt och vi är dessutom incheckade. Tackar gudarna att internet finns så att allt blir så smidigt. Är otroligt nervös över denna flygresa, med tanke på att Liam aldrig har flygit och att jag är aaaaalldeles ensam med honom. Men det ska nog gå bra. Nu återstår att packa, hua mej. Känns inte så kul. Dessutom får jag ju inte packa hur mkt som helst eftersom vi bara ska ha handbagage, och jobbigt att bära blir det ju också när jag dessutom har Liam att konka på. Men man brukar inte använda överdriver mkt kläder där uppe heller.

Nu har Liam fått sin 6-månaders spruta. Det gick otroligt bra, skrek till lite vid sticket bara. Skönt. Kurvan gick dessutom inte neråt längre, utan han hade gått upp nästan ½kg på nästan 3 veckor.

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska ni? Hoppas att ni får en bra resa! /Emma

Postat av: evans

Hoppas att det går bra att flyga med sonen och att det inte blir för jobbigt med kånkandet. Trevlig resa!

2007-05-31 @ 17:10:11
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Emma

Ååh vad kul att du kommer hem :) Vi MÅSTE ses! Trevlig resa! Kramar i massor <3

2007-05-31 @ 19:43:45
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback