Tisdagkväll.

Så, nu har en helg till gått. och snart är det helg igen. Då åker jag förhoppningsvis hem, ska bli otroligt roligt och skönt. Ska bli kul att se hur det går att åka flyg med Liam, men det ska nog inte vara någon fara. Helgen var trevlig och lugn. Min första mors dag, känns rätt märkligt. Fick en fin blomma och två trisslotter av Liam :)
I lördags kom Lotta, Linus och Daniel förbi. Vart några fler glas vin än jag planerat och vips var klockan halv 4 och vi satt fortfarande ute :) Men mycket skratt vart det, jag är glad att Daniel träffat Lotta, en sån underbar tjej!
Annars händer inte mkt. Skulle ha träffat Johanna i måndags, och jag är sååå grymt ledsen att det spöregnade så mkt så jag inte kunde åka in till stan med Liam :( :( :( Hade sett fram emot det så enormt mycket. Men det går fler tåg får vi hoppas. Liam är piggelin och härjar hela dagarna, man får inte en lugn stund här hemma. Hittar allt och blir arg när han inte får tag i det han spanat in. Jag har kommit igång med promenaderna igen -skönt! Imorgon är det babyrytmik som gäller, ska bli roligt att se hur det går denna gång. Förra gången gick det ju riktigt bra.


Några bilder på guldklimpen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback