EN ledig dag.

Åh vad skönt med en ledig fredag. En extra dag gör verkligen mycket. Idag har jag och Liam haft en heldag tillsammans. Det gillar vi!
På förmiddagen sov vi middag hela familjen, gick upp strax efter 10, och knallade ner till farmor och farfar. Där käkade Liam lunch, och strax efter 12 begav vi oss till lekparken där vi träffade Liams jämnåriga tjejkompisar med deras mammor :) Var verkligen trivsamt, hade ju inte sett Fanny och Anja sen i somras, och dom hade verkligen växt! Fanny lik sig, men Anja tyckte jag hade växt om sig mycket! Liam roade sig med att lägga sig på mage och doppa hela ansiktet i gruset och gapa så jag fick plocka ur hans mun heeela tiden :) Så småningom blev Liam trött och han somnade fort i vagnen. Sen när vi kom hem, vart vi portade. Fredrik hade fått något fel och börjat storstäda, och ensam ville han vara. Så vi tog en promenad med Lotta, och kom hem strax efter 16. Så trött man blir när man varit ute i många timmar, skönt trött. Här hemma hade pappa gjort ett gott jobb. Fast kallt var det, han hade haft alla fönster och dörrar öppna hela dagen så uuuusch vad vi fick klä på oss allihopa :)
Liam somnade gott för en stund sedan och jag ska ta rätt på en pappershög som jag ska sortera.

Sen ska jag nog - antingen glo på idol eller lägga mig och läsa bok.



Trevlig helg!


Uppdatering:
Vad gör man inte ensam en fredagkväll om inte surfar runt på nätet? Kanske något vettigare, men jag fastnade här. Hamnade inte helt ovanligt på famijeliv, och kan inte låta bli att skriva en kommentar till en tråd som handlade om honungsmeloner. Där diskuterades det hejvilt om man kunde ge sina småbarn honungsmelon. För er som inte vet så ska man inte ge honung till barn under 1 år. HUR I HELA FRIDEN KAN MAN TRO ATT EN HONUNGSMELON INNEHÅLLER HONUNG???
 
jag är mållös. och borde verkligen göra något vettigare. punkt.

Kommentarer
Postat av: veronica med fanny ;-)

åter igen, hääärlig dag!! man ska va ute när solen skiner, snart e det MÖÖÖRKT igen, ja fanny härmade ju liam där ett tag, la sig på mage och så, hon mumsade nog i sig lite grus hon med;-), ja "anja banja" som jag kallar henne, har ju verkligen växt om sig, så kul att se, hon kommer nog bli rätt lång, fanny blir nog nåt mitt emellan roger och mig. som sagt,, HA EN SKÖN HELG NU

2007-11-02 @ 19:20:15
Postat av: Jessica

Haha..innehåller det inte honung då?? *asg* då kan man ju undra om folk inte har bättre saker för sej=)Hur dumförklarad blev h*n på tråden då??
Trevlig helg..

2007-11-03 @ 09:52:55
Postat av: Eli

Hej!
Honungsmelon som innehåller honung...ja, vad säger man???
Kul att du hittade fina kläder på meandi-partyt. Jag har shoppat en del därifrån jag med..blivit lite för mkt..
Du är hjärtligt välkommen till mig nästa gång jag har party, kommer ha ett i februari när de nya kläderna kommer!
Men förhoppningsvis kan vi ses nåt innan dess!
Kram

Postat av: Mia

Ha haa kul det där med honungsmelonen :-D

Jaa förr eller senare så sitter man nog där med ett hus :-) Även fast man kanske inte har råd med hus än(iaf inte dom man vill ha) så e det ju så kul att kika, fast man blir ju bara ännu mera sugen på att köpa ett :-(

2007-11-04 @ 13:06:12
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: ingela

Skönt med en ledig dag o bara mysa..duktig din sambo är då som storstädar och har sej,du har pli på han ;)

Lustigkurre med melonen:-D
Hoppas att vi kan ses snart

Kram

2007-11-04 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback