Ett försök till julklappsfotning.

ppIgår var vi hos min underbara vän Mia och hennes Henke i Malmköping och hälsade på. Det var så roligt att få se hur dom bodde och få träffa dem en hel dag. Tack för igår Mia, du är så underbar på alla vis. Kunde inte valt en bättre gudmor! Liam visade sina charmigaste sidor och var på bra humör nästan hela dagen. Var lite blyg i början men efter några minuter var han som vanligt igen, dvs står och drar i benen på vemsom helst och vill upp :)
Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses!

Idag har jag och Liam haft en slappardag hemma. Varit på promenad, och bara myst, skrattat, och busat hela dagen. Jag gjorde också ett försök att ta julkort på Liam.
Så här bra lyckades jag:


Bättre lycka nästa gång :)


Gudmor & gudson
image216


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha haa jaa såna där fina kort fick jag också ungefär :-D tror inte att de e den lättaste åldern att knäppa julkort i :-)
Kram!

Postat av: Emma

Åh vad stor liam har blivit :) Ska bli såååå kul att ses på Torsdag!!!! KRAMAR!

2007-11-26 @ 17:34:55
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Ingela

Åhh vad söt han ser ut ;) ville inte vara med på kort han inte...är allt bra annars?
Kram

2007-11-28 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback