Kärlek

Dagarna rusar förbi, och jag har inte hunnit skriva en rad i bloggen på flera dagar. Stress, stress, stress.
Söndagen och måndagen bestod däremot inte av stress. En kombination av födelsedagsfirande och winnerbäck-konsert, kan det bli annat än kärlek? Älskade Liam har redan fyllt 1 år, helt sanslöst! Födelsedagen firades i söndags med storkalas med vänner och familj. Så nu är alla leksaker utbytta och oj vad skoj det är att leka med allt :) Måndagkväll var jag och älskade Lenis på Winnerbäck på fyrishov. Det var kärlek!

För dig med winnerbäck - till dej Liam!

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig, för dig, för dig

Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Jag undrar om jag nånsin ska nyktra nån gång
med dig, med dig, med dig

Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt.
Det är väl sagt av nån stackare som aldrig ramlar runt
med dig, med dig, med dig

Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan att ha nånstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
med dig, med dig, med dig.

jag älskar dig!

Återkommer när tid finnes med bilder från kalaset.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Va bra! Du kan behöva lite lugn och ro, komma bort innan duggningen :) Du, stannar ni hela helgen, över dan eller över en natt? Stora kramar!

Postat av: Lena

Bellabellabella! Du har bloggat. Jag blir glad. Tänkte ringa dig idag innan jag åkte hem från jobbet vid 12:30, men tog för givet att du var på skolan och hade viktiga saker för dig! :) Rings sen! PUSS

2007-11-15 @ 15:16:37
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Bättre det än ingenting alls. Jag är glad bara jag får träffa er! Så, på lördag? Hur dags planerar ni att komma ungefär? Puss

2007-11-15 @ 17:48:42
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback