Kärnkraft...

... Liam, du är just det. Kärnkraft. Mammas kärnkraft. Tänk hur otroligt lyckligt lottad just jag är som får ha just dig som min alldeles egna son. Jag mår illa av tanken att det faktiskt finns föräldrar som förlorar sina barn, föräldrar som har sjuka barn. Jag är tacksam! Jag njuter av varenda sekund tillsammans med dig. Du lyser upp även det mörkaste mörker, och fördubblar varje solsken tusen gånger om! Det finns inga dåliga sidor hos dig, alla sidor har sin charm. Du är viljestark, och visar det också! Vi bråkar om det lite nu och då, speciellt när du måste sitta stilla en liten stund, men vad vore du om du inte kunde visa vad du gillar och inte? Jag hade aldrig kunnat tänka mig att kärleken kunde vara såhär stor, och att man kunde vara såhär stolt över någon. Inte i min vildaste fantasti!

Jag hoppas alltid få finnas till
dela din glädje och sorg
När skuggorna hotar ditt solsken
vill jag vara din skyddande borg!



Till och med din fotsvett doftar ljuvligt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag och Liam åker rutschkana idag!
image202

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint skrivet, jättevackert! Och en härlig bild! =)
Kramar från Norr

2007-11-04 @ 22:16:37
Postat av: Mirjam

Vackert, rakt, djupt och ärligt!

Postat av: veronica med fanny ;-)

vackert skrivet! man förstår först när man får barn...... verkligen..... kram

2007-11-05 @ 07:58:24
Postat av: Mia

Otroligt fint skrivet och vilken härlig bild :-)

Ha haa jaa nästan så :-D jaa det skulle ju behövas bytas tapeter å golv i stort sett i varje rum..sen var det så mycke annat också som måste göras, visst fick man det för typ 400 000 så man kunde rusta upp det totalt så :-)

2007-11-05 @ 10:09:36
Postat av: Lena

Ni är underbara båda två. Jag hoppas att jag om ett halvår kommer att få uppleva samma lycka och tacksamhet som du gör nu. Kärlek.

2007-11-05 @ 14:55:11
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Eli

Hej! Va fint skrivet, känner precis så som du. Du fick med vartenda ord kanonbra!
Ha en jättebra dag!
KRAM

Fint kort också!

2007-11-06 @ 09:02:12
URL: http://carli.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, vad otroligt fint skrivet vännen, jag bara ryser :) Saknar dig. Kärlek!

2007-11-06 @ 21:17:03
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback