kroniskt trött.

Tror jag drabbats av kronisk trötthet, eller nåt :P Usch, mörkret är så mörkt numera. När jag kliver upp är det mörkt, och när jag åker hem är det mörkt. Inte konstigt att man blir trött när man aldrig får något solljus. Usch, vårat schema är verkligen späckat numera. Åker till skolan 07.10, och kommer hem 18 VARJE dag. Fy och ve. Och när man kommer hem blir det en intensiv timme med Liam innan han ska sova, och därefter ligger en hög med skolböcker som ska räknas i, inlämningsuppgifter och redovisningsuppgifter som ska göras, labbar att gå igenom, och nu på måndag är det också dugga och om ungefär 1 månad två tentor. Låter det som att jag klagar? Det gör jag också. Timmarna på dygnet räcker inte till.
Jag får så dåligt samvete för att jag inte hinner träffa Liam om dagarna, usch känner mig som en dålig mamma. Idag blev han till och med ledsen när pappa skulle åka på träning. Men han har blivit en riktig mammagris också när jag väl är hemma. Oj vad mammas famn lockar hela tiden. Och mamma vill mer än gärna ha honom i famnen också :) Iallafall, så har jag sedan jag började plugga sett till att jag inte har något jag verkligen måste plugga under helgerna, vilket är skönt för då kan jag ägna mig helhjärtat åt honom. Nästa vecka, blir en skön vecka. På måndag är det dugga, och inte mycket mer. Sen går jag skolan tis, och ons, och endast 1 föreläsning på torsdagmorgon sedan åker jag hem till Norr. Alldeles själv. Ska bli skönt att komma hem, varva ner, plugga och umgås.

Om en månad är det julafton. Och dagen efter julafton är det juldagen och då ska jag och min allra käraste tusselur ut på dubbelpuben! Det var evigheter sen vi var ut tillsammans sist, och jag saaaknar det! Något att se fram emot. Följande är en bild från senast vi festade till, i somras på 50-årskalas(lägg märke till den vackra bakgrunden, SKOG) :


image204

Och ännu en bild på mina bästa: fr v Emil(granne, fridas lillebror och min tremänning), Jag, Lina (Fridas o Emils lillasyster, och min vackraste pärla), Josefin (barndomsvän från ume) och längst bak har vi världens bästa Markus.
image205

Kommentarer
Postat av: Mia

Kläderna var superfina jag är jättenöjd!!
Och tunikan var med :-D
Trevlig helg på er oxå!!
Kraam!

Postat av: Eli

Hej!
Ha inte dåligt samvete för att du pluggar o tiden inte räcker till riktigt! Du är en bra mamma! KOM IHÅG DET!
Men förstår hur du känner, när Elin 15 månader fick hon börja dagis eftersom jag började plugga, då va ju jag ensam med henne och det blev långa dagar på dagis. Det kändes i hjärtat, men man får ta tillvara på tillfällena som man har tillsammans!

Oj va lik Amanda Renberg (hon som spela i hipp hipp hora) hon va, tjejen som e på ensam bild med dig.

Ha det bra!
KRAM

2007-11-23 @ 17:35:31
Postat av: Emma

Håller med dig raring, jag är ständigt trött och kommer knappt upp ur sängen på mornarna, vilket är svindrygt! Hoppas att du får en jättefin helg, och att du får det bra när du kommer upp hit. Hur länge stannar du? KRAMAR!!

2007-11-23 @ 22:08:56
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback