pluggångest.

Jag älskar att plugga, men ibland blir det bara för mycket! Som när man inte tycks förstå nånting av matteföreläsningarna, och man inte vet hur man ska komma vidare. Som när den här förbenade våga-tala-kursen tar över och den ligger och ruvar i bakhuvudet. Är iallafall glad att jag tog steget och gick den kursen, även om det inte är speciellt kul att oroa sig varje vecka inför redovisning. Hur som helst, så går det nog vägen på något sätt.
Skulle behöva så många fler timmar på dygnet, så att jag hann plugga på kvällarna men tiden tycks inte finnas till! Idag fick vi veta att vi ska ha en dugga den 23/11, på fredagkväll från 18-20. Vilken toppentid va?
Nåväl, duggan är i mitt favoritämne så det ska inte bli något större problem.

Nej, dags att sätta sig och finputsa inför redovisningen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du är jätteduktig och modig som går den där "våga-tala-kursen"!!!
Önskar att jag var lika modig och vågade ta steget ut och gå nåt liknande...
Du ska se att det går bra i morgon :-)
Kram,kram!!!

Postat av: Mia

Ha haa jaa förstår det, men som du sa förut, tänk att alla e ju i samma situation och tycker det e lika jobbigt...

2007-11-06 @ 20:59:25
Postat av: Lena

Hej hjärtevän. Du är så duktig och jag är otroligt stolt över dig. Kom ihåg att du aldrig kan göra mer än ditt bästa! Jag längtar efter dig.

2007-11-07 @ 12:05:22
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Det behövde jag verkligen höra hjärtat. Jag har på sistone inte känt mej så bra, på att berätta vad jag känner! Sånna dagar har man, men jag blev väldigt glad, just nu, när jag läste din kommentar! Helgen den 24:e, passar jättebra. Jag saknar er så det gör ont! Pussar, kramar, kärlek och värme!

2007-11-09 @ 08:05:36
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Lina

Gu får gratta det lilla livet på hans födelsedag från mig och Kalle!! Krama på han!

2007-11-12 @ 16:46:58
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: jOH

Förlåt för att det är så många dagar efter, men ETT STORT GRATTIS TILL LIAM, var bara d jag ville säga... Jo, vill också säga d att var kul det var att träffa dig i fredags! Förlåt för att jag var lite asocial bara, men vi får se till att träffas "på riktigt" snart...! kraaaam, johanna M

2007-11-14 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback