Tomhet.

Nu har det gått ett par dagar och tårarna har börjat sina. Känns lättare att förstå, att greppa att det faktiskt har hänt. Samtidigt känner jag mig så fruktansvärt tom. Tom på tankar, känslor. Har mycket att göra i skolan också, känner mig rastlös men kan inte ta mig för någonting alls. Helgen har varit lugn och skön. Igår var jag och Fredrik in till stan själva och köpte lite saker till lägenheten. En förvaringshylla med backar till Liam, en rund stor matta till Liams nya lekhörna, en ny stereo, router och lite småprylar. Ibland kan det göra susen att få ordna till lite hemma. Efter att vi tagit bort barbordet fick vi en helt ny yta i lägenheten! Liam har fått en egen lekhörna där han har alla sina saker, blev jättebra! Nu måste vi bara måla om fondväggen och en del av den andra väggen.

Igårkväll var farmor och farfar här en stund och busade med Liam, och vi käkade fruktsallad. Var tänkt att D & L skulle komma hit också men vi fick aldrig tag i dem. Jag var dunderförkyld igår, så det var ganska skönt att lägga sig tidigt. Idag har vi inte gjort mycket. Jag och Liam sov i nästan 3 timmar på förmiddagen, det var grymt skönt och behövligt! Sen gjorde vi tacolasagne, kan jag varmt rekommendera!! Säg till om ni vill ha recept!
Liam älskar lasagne, men tacolasagne blir ju lite väl kryddigt så han fick Karins färdiga istället. Och han åt upp nästan hela portionen! Det är verkligen favoriten det. Nu sover grabbarna en liten stund, sen ska Fredde iväg på hockey och jag och Liam ska nog gå ut en stund. Borde plugga en massai kväll så jag hoppas Liam tänker vara "duktig" och somna i tid =) Har blivit lite sisådär med sovtiderna, tror han måste börja sova lite mindre om dagarna för ofta är han upp till 21 på kvällarna och det är jobbigt när man har mycket att göra. Antingen får jag skjuta fram sovpasset på förmiddagen eller så får jag väcka honom efter en halvtimme på eftermiddagen.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

All värme till dej hjärtat! Du finns i mina tankar!

Postat av: Mia

Heje!
Jag tar gääärna receptet på tacolasagnen, låter mumsigt :-)
Sköt om er!
Kraam!

2007-11-20 @ 21:36:23
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: ingela

Hejsan!Kul att köpa lite nya grejer o fixa lite..tar gärna recept på tacolasange,fyllde i min mail så du kan ju skicka det dit isf..lät ju super gott.
Ha det så bra
kram

2007-11-21 @ 19:12:35
URL: http://rutan81.blogg.se
Postat av: Lena

Tack för idag min ängel. Ingen är som du.

2007-11-21 @ 22:15:32
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback