En sten har lättat...

... från mina axlar.
Jag har varit frånvarande i bloggandet. Och detta beror på att jag hets-tenta-pluggat matematik under några dagar. Idag hade jag tenta, från 15-20. Jag tror att jag fixade det. Jag tror. Tro är att icke veta. Men, det gick inte käpp rakt åt helvete iallafall. Jag hoppas hoppas hoppas att jag klarade den. Ingen skulle bli lyckligare än jag!

Just nu sitter jag och surfar efter dator. Har bestämt mig för att köpa en ny fin laptop.
Har ju fått mina stipendiepengar i vilket fall, så jag kan lika gärna lägga dom på något jag verkligen behöver som på studielån.

Efter denna vecka har jag inga naglar kvar. Inte heller några nagelband. Dessutom kan jag inte för något i världen förstå hur Ma C på gymnasiet kunde vara så svår?

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är duktig du hjärtat. Ligg i, det lönar sig i slutändan. Pussa Liam från mej och ta hand om dej! Stora kramar!

Postat av: Emma

Hoppas hoppas att du klarar tentan. STOR kram till dig!!

2007-10-13 @ 22:39:02
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback