Stipendium nr 2

Jag har flyt! Fick idag ett brev hem att jag tilldelats ytterligare 5000kr. Lycka!
Nu behöver jag inte lägga undan några pengar av våran inkomst till laptopen jag ska köpa nästa höst! weee

För övrigt?
Induktion suger. Har haft en mattepluggareftermiddag med Aylin, i nästan 4 timmar höll vi på för att lyckas förstå vad vi egentligen skulle göra. Men, vad kan en eftermiddag med Aylin bli om inte trivsam? Är väldigt glad att hon går i min klass, likaså Carin. Ingen av grabbarna slänger sig runt halsen på mig när vi lyckats löst ett tal, och det kanske är tur :)

Kommentarer
Postat av: jOH

GRATTIS!!!! Hur gör man för att få ett stipendie?? Skulle ju vara trevligt, men man är väl för ointelligent för att tilldelas ett sådant!?=P Allt bra annars?? kraaaaam!!

2007-10-03 @ 08:18:52
Postat av: Ingela

Oj vag kul..grattis!!Härligt att slippa tänka på den utgiften då;)
Ha det såå bra..kram

Postat av: Jessica

Grattis...vad kul att det går så bra för dej;-)

2007-10-04 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback