SYNSK?

Något ytterst märkligt har skett. I måndags när vi hade föreläsning hade vi en vikarie. Våran ordinarie lärare var lite "krasslig" som vikarien uttryckte det. Jag fick direkt en känsla av att han drabbats av en hjärtinfarkt, och har haft kvar den känslan sen dess. Idag fick jag höra att han hade fått en hjärtinfarkt! Ryste till, det var verkligen läskigt.

Ikväll har jag varit på Me-and-I party hos Jenny. Såå många fina plagg. Kanske var tur att många inte fanns i rätt storlek :) Blev iallafall en superfin brun/orange body och en brandmantröja.

Nu är det dags att plugga, har alldeles för många tal att räkna tills imorgonbitt.

Natti.Natti.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du är rätt läskig! Du drömde ju om mig med och se... Jag var ju med barn!!! Du skräms du...
Allt bra annars?

kram

2007-10-31 @ 22:35:39
Postat av: Mia

Huh..läskigt!!!!
Ja mååånga fina kläder fanns det, kul med lite annorlunda kläder!
Lycka till m talena :-)
Kraam!

Postat av: Isabelle

Sara: Ja jag är allt lite läskig. Har nog ärvt mormors spågåva :) Allt är bra här, du har lagt ut så många fina bilder på wilma och teodor på pixbox. Snart närmar det sig jul, jag LÄNGTAR HEM!!
kram

Mia: Ja jättekul är det med lite annorlunda kläder! Synd bara att det inte ligger i klass med h&m:s prisnivå ;)

2007-10-31 @ 23:20:39
Postat av: ingela

Skum känsla..Kul att du hittade nåt fint på meandi partyt då.Var det Mia som var säljare eller?
Ha det så bra
Kram

2007-11-01 @ 20:09:59
URL: http://rutan81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback