TILL FL-MAMMOR, DETTA ÄR SJUKT!

Det finns en sida på nätet, där ett gäng personer länkar till olika kvinnors sidor på FL och diskuterar bilder bl. a.

"Då fortsätter vi reta gallfeber på kjoltygen på familjeliv.se.
Tänkte vi kunde köra vidare på det genom att länka till folks album, där dom visar lite för mycket hud för allmän beskådning. Ibland finns det tom inte bara stora, mjölkfyllda bröst att titta på, utan antingen ser dom själva ruggigt bra ut eller så har dom bilder på sin syrra eller morsa med oxå.

Bilden jag fastna först för här är "Mamma och Ellen". Där snackar vi bröst.
Den andra är "Farmor och Uffe på besök". Farmorn var ju riktigt het."

http://www.flashback.info/showthread.php?t=514449&am

Kommentarer
Postat av: Mia

Äh men fy f-n vad arg jag blir!!!
Helt sjukt att hålla på sådär!! Hur hittade du den sidan?Tur att man inte har nå såna kort på familjeliv då så man hamnar där!!
Just ja babyland brukar ju också ha fotografering..hur ofta brukar dom ha det?
Vi ska gå till fotograf Eva Jakobsson,har hört att hon e bra men vet inte riktigt hur hon ligger till i priser å så men BARA fotograferingen kostar 600 sen kostar kort till album från 120(då e dom väl inte så stora) sen om man vill ha förstoringar på dom kortena så kostar det från 320 el 360 tror jag DYRT!!! Eller jag vet ju inte hur hon ligger i pris i förhållande till andra fotografer men det var bara hon som svarade på mitt mail så då fick det bli hon....hade ju också tänkt att ge bort i julklapp men vi får väl se nu när det kostade en del...
Ha det toppen!
Kraam!
P.s SUPERKUL m stipendiet :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback