Åt skogen! :)

Bella är icket glad. Nu känns hela dagen förstörd, jag som skulle bara pyssla här hemma och rå om mig själv sista kvällen. USCH. som ni kanske förstår gick duggan åt fanders. MEN det var ju trots allt bara en dugga och ingen poänggivande tenta. Så, jag återkommer till tentan istället :P
Vet inte vad det berodde på egentligen. Om jag kanske var för stressad, så allt låste sig? Skulle säkert klarat de där talen utan problem om jag suttit hemma. Eller hade jag pluggat för lite? Tyckte ju att jag kunde det så bra! Eller så gjorde jag kanske talen svårare än vad de egentligen vara. Nåväl, det var ju som sagt inte så viktigt, men nu känner jag mig inte peppad inför riktiga tentan!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du kommer igen skruttan! Och glöm inte, att det viktiga är inte hur många mål man gör, utan att kämpar! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback