att ta hand om sig själv...

... är en stor kontrast mot att bara ta hand om någon annan! Jag hade ingen aning om att det faktiskt var ungefär såhär det var innan Liam kom till världen. Tänk att jag aldrig insåg då, hur mycket tid jag faktiskt hade.
Jag kommer hem, det är lika rent som det var innan jag åkte. Ingenting att röja, ingen mat att laga till någon annan, bara sig själv i princip.  Här måste jag lägga till att jag aldrig skulle vilja byta ut det jag har nu mot hur det var då, men det antar jag att ni förstår :) Men jag tror att man behöver ett par dagar egentid ibland. Nu får jag det varje dag när jag är på skolan, men det är ändå inte samma grej. Jag hinner till och med blogga!
Har lyckats dra på mig en förkylning också, och just nu är det rätt skönt att bara kunna ligga ner och vila, och att inte ha någon annan att ta hand om.

Nu har jag fått  mycket egentid, och nu får dom gärna komma hem! Jag saknar såå mycket att inte armarna räcker till. Vill krama, pussa, natta, mata, bada, känna, lukta och se. och det vill jag nu.

Några dagar kvar, som kommer att bestå av plugg, plugg, plugg, plugg och ett födelesedagsfirande på fredagkväll. På lördag är det dugga, och sen hade jag tänkt storstäda lägenheten och bara sätta mig med en riktigt bok som omväxling mot tjocka matteboken. Det ser jag fram emot. Sen under natten kommer förhoppningsvis grabbarna hem och då ska jag ligga och snusa liam i nacken :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!
Jag lägger först upp dom på youtube efter det kopierar jag HTML koden som står.. sen klistrar jag in den i nytt inlägg och HTML...
Hoppas du förstog :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback