ELI, KOLLA VAD JAG LYCKATS MED!



Hittade tillslut hur man lägger in ett filmklipp till bloggen, och det var inte svårt alls. Egentligen gjorde jag forskningen åt vännen Eli men jag ville faktiskt också veta!
Så, skriver här hur du ska göra (om du läser min blogg, man vet aldrig;)
Till höger sida om filmklippet på youtube finns URL och EMBED i två olika rutor.
Kopiera texten i "embed".
Skapa nytt inlägg på bloggen, och klicka på html som står bredvid ikonen för att lägga in bilder. När du klickat på den klistrar du in länken där och väljer "uppdatera".
KLART! hojta om det inte funkar!

Kommentarer
Postat av: Eli

Hej vännen!
TACK SÅ MYCKET!
Kolla in min blogg o se att jag faktiskt har lyckats!
kul!
Tack igen.
Ha en bra dag, jag ska snart lämna Noah, sen blir det jobbet!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback