Ett kärt återseende!

Som ni märker så har bloggandet avtagit drastiskt efter att pojkarna kommit hem! Och det beror inte på något annat än att jag har viktigare saker för mig ;) Skämt åsido så är det verkligen fullt upp från morgon till kväll. Upp och iväg till skolan, kommer hem och tar till vara på varje minut innan Liam ska sova, nattar, sätter mig och pluggar och går och lägger mig. Trist att man aldrig hinner något, och att man inte hinner plugga så mycket som man skulle behöva.

Iallafall, så kom mina sötnosar hem i söndagskväll. Klockan 23 dök dom upp och jag kan lova att jag aldrig varit så varm i hjärtat någonsin! Åh vad glad jag blev över att få se honom, lukta och känna! Mmmm. Kom inte ihåg att han var söt! Man lär sig verkligen att uppskatta saker när dom försvinner för några dagar.

Nu måste jag plugga. Läsa en massa i kursboken "computers are your future". Lite svårt att komma in i den engelska texten + alla facktermer, men förhoppningsvis släpper det lite allt eftersom.

När folk som inte har barn klagar över hur lite tid dom har till att plugga, och att dom aldrig hinner göra saker blir jag lite irriterad faktiskt. Dom har ingen aning om hur mycket tid dom faktiskt har! Jag har märkt att det inte är helt lätt att planera tiden så man faktiskt hinner plugga så mycket som man behöver. Jag måste åka hem när jag slutar skolan för att få några timmar med liam innan han går och lägger sig, jag kan inte stanna på skolan och sitta och jobba som andra har möjlighet till. Nåväl, dom kommer att upptäcka det tids nog :)

trevlig kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Eli

Hej!
Du mena folk som INTE har barn va???
Förstår annars va du menar.
Mysigt att de kom hem o du fick gosa lite igen!
Kram

Postat av: Mirjam

Tiden är individuell, för den som inte har barn kan tiden vara knapp ändå, även om tiden kan tänkas bli knaprare med barn. Man får ta sig tid, i den mån man kan. Så är det för alla!
Och jag har i övrigt längtat efter ett blogginlägg, har kollat minst en gång om dan om du uppdaterat. Och jag vill se bilder oxå, från mitt lilla hjärta va uppe och förgyllde mormor och morfars dagar!
Saknar er!

2007-09-21 @ 00:08:49
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback