Noll motivation.

Skit, jag skulle ha pluggat hela helgen. Hur ska jag klara tentan? Iofs så pluggade jag tills 3 på lördagmorgon, men sen har det inte hunnits med särskilt mycket. Och idag ska pappa fredrik vara borta hela dagen och spela hockey, så idag blir det inte heller något gjort. Bara att gilla läget antar jag, och mysa så mycket det bara går med lilleman! :)
Torsdagkväll hade vi tjejmiddag hos en av IT-tjejerna, Anna-Karin. Hur trevligt som helst, med tacos, vin, idol och senare utgång med pubrunda på nationerna. Synd bara (eller tur?) att sista bussen gick hem 00.15.
Fredagmorgon gick jag upp tidigt och åkte in till stan där grabbarna grus skulle möta upp mig vid 9, men nej då, dom kom inte förrän vid 10 allihopa, men jag fick en del gjort iaf. Käkade lunch med Karl och Niclas, och därefter satt vi kvar ett tag och pluggade tills det var dags att åka hem igen.

Redan söndag?
:(

Har hittat en ny vaggvisa, förmodligen den vackraste i världen!
Från emil i lönneberga.

Sov mitt lilla hjärta
roligt i din bädd
inte vara ängslig
inte vara rädd.

Ty i svarta natten
över skog och mark
över vida vatten
vaktar farbror Stark.

Han har skarpa ögon
och en stor kanon
och han släpper ingen
jävel över bron.

Kommer man för nära
sätter farbror stopp
försvarande sin ära
varhelst han dyker opp.

Sov mitt lilla hjärta etc.

Inget skall dig hända
allt skall väl dig gå
ty vid sängens ända
syns en farbror stå.

Skulle någon fresta
farbrors tålamod
ligger han i nästa
ögonblick i blod.

Sov mitt lilla hjärta etc

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin visa! Den får du sjunga får lillprinsen.
Nu får du inte ha så stora krav på dej så du knäcker dej!
Du har ju en guldklimp som behöver dej också. Du är så duktig som har börjat plugga med en liten där hemma. Jag vet att du fixar det. Missar man en tenta kommer en ny. Kramar

2007-09-30 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback