23.54.59

Japp, den tidpunkten lämnade vi in labben. om datorn hade hängt sig hade jag varit körd!
SÅ JÄDRA SKÖNT! Nu behöver vi inte tänka mer på AD1 under hela helgen, ska bli grymt skönt.
Vi har lagt ner ungefär 20 timmar på den här labben, idag 10.
Skönt att äntligen ha nått målet.

Nu till något annat än studier:
Idag när jag satt inne och pluggade kom Liam inspringandes utifrån baksidan, och ropade "Mamma!, mamma!". I handen hade han en påsklilja som han plockat i rabatten, och den ville han ge till mig.
Då kan man inte annat än jubla inombords, vilken lycka att ha en sådan glädjespridare runtom sig varendaste dag! Hur tråkigt det än må vara att labba, så är jag ändå världens lyckligaste 24/7!

Nu tycker jag att ni ska kika in på
www.bilderpaliam.pixbox.se

för där finns nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback