Besök hos Lenas familj

Det var längesen jag hade en megaångest som jag har just nu. Jag har antagligen varit ledig för länge, blivit bekväm. Jag hoppas det känns bättre efter morgondagen, förmodligen gör det det. Men tänk om jag känner mig såhär motivationslös ändra fram till sommaren? Får itne hända.

I lördags var Lena och Max här och hälsade på, och idag åkte vi till Lenas familj allihopa och hälsade på. Här följer lite goa bilder:

     
 



Och idag när vi var ute, så var det riktigt regnväder på förmiddagen. Liam hade galonbrallor på sig, så va fanken, vi hämtade ut lite mer vatten åt honom, det är ju såå roligt att plaska!



Sist men inte minst, ett par bilder på våran egna picasso, vi köpte en ursöt gubbkeps till honom igår:
106805-328106805-327

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Sötare lillgrabb får man leta efter!

Postat av: M a g g a n , Leos M a m m a !

Nä, va sött :) Den passade han verkligen i !

2008-04-04 @ 11:24:35
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: emsan

Så sööööt liam är :)

2008-04-05 @ 23:15:41
URL: http://rockisdelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback