En sluta-snusa-bitch!

Jag tror att jag har bestämt mig för att sluta snusa, men jag vet inte riktigt säkert än. Varje gång jag betalar en dosa, så får jag den där ångesten som säger mig att jag betalar närmare 40spänn för nånting som inte ens är bra för min kropp. Den ger mig egentligen ingenting, förutom denna fantastiska njutning, som dessutom de flesta verkar klara sig utan?? Varför skulle inte jag kunna leva utan den?
Att sluta snusa innebär att man blir en bitch. Ett riktigt åskmoln, som främst tänker på sig själv. Dessutom vill man proppa i sig allt flottigt och sött i hela världen, för att man är så sugen på allt vad det kan vara. Men det ger ju med sig tillslut, så kanske är det värt det? Igår tog jag 2 st bara på hela dagen. Var tvungen att köpa 3 koppar kaffe under lunchen, + blåbärskaka, och jag fick även åka hem tidigare för att jag itne kunde hålla mig vaken på föreläsningen. Tog en snus av Fredde när jag kom hem, men efter det har jag inte tagit någon. Det är ganska så svårt när det finns rakt framför en. jag tror att jag klarar det, men jag måste bara ha den där jävlaranamman, vilket jag inte är så säker på att jag har just nu.

Igår hade jag en kväll ensam hemma. Eller, ensam var jag ju faktiskt inte men Liam sov ju, så ganska ensam.
Iallafall så fick jag mkt gjort, och pluggade hela kvällen. Och just när jag sitter där, har det luuugnt och skönt så dyker fylltratten Fredde upp. Slut på friden!

Nu ska jag kolla vad Liam gör. Han är tyst så nånting gör han som han inte ska.
TÄNK om man fick sova några timmar till................

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahha,fylltratt? Vart hade han varit då?

Postat av: Lena

Nu sitter jag här och njuter av att inte behöva tänka på när Maxen ska vakna, eftersom han är ute med mormor och morfar! Vi är glada att ni kommer och hälsar på idag! PUSS

2008-04-12 @ 11:59:17
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lena

Väntar fortfarande på ett sms där du berättar hur det går med snuset! ;)

2008-04-13 @ 17:11:30
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback