Fräserbäver-Bella

Att sluta snusa är ingen lek. nej fy vilket monster jag har förvandlats till! Och det är inte så roligt!! Usch, det här har varit en hemsk dag. Fast den började dock mkt bra, med att jag och fredde fick sova ut: liam sov hos farmor och farfar, så det var sååå skönt att inte behöva gå upp kl6. Och han hade inte varit ledsen en enda gång där heller, så frid och fröjd för allihopa :)  Sen iallafall har jag och liam varit ensam hemma idag. och vi var på ungefär lika dåligt humör båda två. Det slutade med att han fick diska tills han började stänka vatten över hela köket med ett dl-mått.
Nu sover han tungt, även om det tog ett tag för honom att somna, då han verkar ha för ont i munnen för att vilja suga på nappen och båda snuttekaninerna är nytvättade(för att han la ner dom i toan), så dom luktar alldeles för gott för hans smak. Han vill helst att dom ska lukta riktigt illa, för då luktar dom gott tydligen :)
Nu sover han i våran säng, och där lär han få ligga kvar inatt.
Nu väntar sängen, imorgon skola. Jag har inte tagit en enda snus sedan igår och då tog jag bara 1 på hela dagen, visst är jag duktig?? :)
Igår var vi och hälsade på Lena, Per och Max också, och Lenas föräldrar från Sollefteå var där så det var så roligt att få träffa dem igen, även om Liam var lite misstänksam mot dem!

Föresten. Engla lever inte. Fy faan vad jag blri förbannad. Arg, och förtvivlad. Jag vill inte veta vad som kommer att stå i tidningarna imorgon. Om hur han tog hennes liv, jag vill inte veta. Stackars, stackars mamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback