hata datorer!

Ibland önskar man att man vore en mask i jorden, ett löv på ett träd eller en sandkorn i en sandlåda.
Ibland vore det inte så dumt. just idag vill jag hellre vara en bajshög i en lagård, än att vara människa.
Sitter och försöker bena ut ett problem med en labb, och jag har suttit med labben i sammanlagt 11 timmar nu, idag och igår. Och vi fattar verkligen inte hur vi ska lösa problemet, deadline ikväll kl23.59.59.......
Nåväl, vi ska nog kunna slå våra kloka hjärnor ihop.

Ha en fantastisk helg mina vänner, det tänker jag ha när detta är löst!

och, jag brukar ju alltid dumförklara er när ni säger att ni hatar datorer, och säga att datorer ska man krama.
Men snälla, hjälp mig att hata datorer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ok då ska jag inte störa dig med andra ord:-pTänkte precis skriva till dig på msn men det står upptagen hehe.Lycka till.Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback