Imorgon börjar allvaret.

Nu har jag endast 1 dag kvar av min ledighet. hjälp nu börjar det imorgon. Ska både bli skönt at tkomma tillbaka, men samtidigt har det varit sååå skönt att bara vara hemma och slippa åka buss.
Liam har blivit en riktig mammagris under tiden jag varit hemma. Så jag får inga sovmorgnar längre, för när fredde går upp med liam så ger han inte med sig förrän jag också klivit upp. Han kommer in och kryper ner hos mig i sängen, nyper mig i näsan, och allmänt härjar. Jag har börjat vänja mej nu, men visst skulle det vara skönt att sova ut nån gång... fast jag har så svårt att sova länge. Oj vilket dravel om ingenting.

Idag verkar det vara en riktig pissdag ute. Så idag blir det ingen heldag utomhus direkt. trist, för inne i lägenheten får man inte göra annat än att jaga Liam. Han gör precis allt han inte får, och det blir smo en enda stor röra härinne. Då är det bra dag att tillbringa dagarna utomhus. Skönt att det blir sommar snart, så man kan bo ute nästan :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Svar: tjejsajten är en annan bloggsida..

www.tjejsajten.se tror jag det är

Postat av: Lena

Jag är så glad att ni kommer idag! PUSS PÅ ER

2008-04-02 @ 11:43:08
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback