Pysseldag med datatjejerna

Idag på eftermiddagen åkte jag in till stan för att träffa mina tjejklasskompisar, och de andra som pluggar dv-programmet och it, hemma hos Pu. På skolan har vi ett "eget" rum, där vi har tjejluncher en gång i veckan och dit har vi fixat lite ny inredning. Som dom flesta vet finns det inget tråkigare än skol-väggar. Usch vad vidriga, svårt att hitta nya gardiner till dem. Iallafall, så hittade vi fina gardiner, som vi idag har sytt. Vi har dessutom köpt en megajätteram, och gjort ett fint kollage med en massa kort från datatjej i linköping + lite andra tillställningar vi varit på. Så det vart jättefint! Egna glas har vi köpt också, som vi har skrivit namn på med glaspennor, +krukor och lite blommor så förhoppningsvis blir det lite mysigare nu.
Mat hämtade vi från en thai-restaurang och jag hade bakat en kladdkaka.
Så det har varit en jättemysig dag.

Imorgon väntar föreläsning kl. 08.00
Därefter födelsedagsfirande.
Och det är jag som ska firas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen "födelsedagskompis" ;) Du får ha en underbar födelsedag gull!! D ska jag också försöka att ha men jag firade det mesta igår, men ska fira tillsammans med Daniel idag!! Hoppas allt är bra med dig annars!!? Du får ta och höra av dig om du är inne i stan på dan på valborg! kraam påre

2008-04-28 @ 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback