syjunta och tentaresultat!

Studentlivet utgörs inte endast av studier som ni kanske vet. Nu tillhör ju inte jag den majoritet som festar loss varje helg på någon nation eller i någon studentkorridor. Men bara plugga kan man ju inte göra! Igår hade vi sykväll, jag och tjejerna på programmet. Vi satt och sydde på våra overaller i forum, hela kvällen. Riktigt mysigt, avslappnande och roligt! Snart har jag en fiiin overall! Och nu är ni säkert en massa som tänker "NEEEJ, är hon en sån där overallmänniska, såna har ju bara NÖRDAR." JA, DET HAR JAG! För jag ÄR ju en nörd! Dessutom är ni bara avundsjuka, för att inte ni får gå klädd i en megaskön overall utan att bry er om vad ni har på er. ;) ;)

Idag fick jag dessutom veta att jag klarade den andra tentan. Fick ett VG, det högsta man kunde få. Vi brukar ha ett annat betygssystem; 3,4,5 men eftersom kursen tillhörde en annan del av universitetet så vart det andra betyg. Iallafall var gränsen för vg 40 p av 50 möjliga, så om vi hade haft vårat vanliga system hade jag säkert fått en 5:a. Surt sa räven. Imorgno får jag dock tentan, ska bli spännande.

Nu ska jag lägga mig, efter en pluggkväll.

p.s Lena tack för middagen och sällskapet igår, max är bedårande.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha haa jaa JAG ÄR avundsjuk, önskar att jag oxå hade motivationen och orken till att plugga så jag oxå fick strosa runt i en skön overall :-D

Och stort,stort grattis till den klarade tentan, du e så duktig!!!
Kramar!

Postat av: Pernilla

Vi har nog letat hus i 3 år ungefär. Och förlorat många budgivningar. Huset ligger utanför Örbyhus, så vi flyttar tillbaka dit, 2 km till Rasmus farmor som är dagmamma, hon börjar förhoppningsvis som hemma dagmamma till hösten och så fort de är klart så kommer jag söka plats hos henne. Sen är upptåget suveränt tycker jag. Nu är det bara att hoppas på att de kan besikta fort och att de inte hittar något konstigt!

2008-04-10 @ 09:59:35
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: Lena

GRATTIS till tentan älskade vän! DU är så fantastiskt duktig! Ja, men jag har så många dubbelhakor numera, så jag tyckte det var bäst om bara Maxen fick posera! :) Hör av dig ikväll. Är nyfiken på vad du hade att diskutera! PUSS

2008-04-10 @ 12:52:12
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback