Vindarna har vänt!

Nu så, har man kommit igång igen. Kommer att bli en hektisk period fram till sommaren, men förhoppningsvis är det värt det sen när man är klar med utbildningen och fått jobb. Nu känner jag mig mer motiverad, när första kursen dragit igång. Verkar vara en tung kurs, men föreläsaren är rolig och lättsam att lyssna på, och fastän allt är på engelska så hänger jag med riktigt bra.
Han sa idag: "things you learn in this course, you will remember til the day you die". HA! skulle inte tro det.

Imorgon ska en massa kurslitteratur inhandlas. Lite roligt med nya böcker, men kalaset kommer att gå på runt 1500kr så det finns ju roligare saker att lägga pengar på. Dessutom är en av böckerna på 1184 sidor. Det ni!
En annan bok är på 621, och den tredje på 598... känns lite smådrygt, kommer att behöva börja styrketräna om jag ska orka bära runt på dom böckerna.

Skönt iaf med en mjukstart, imorgon har vi bara 1 föreläsning och sen HELG! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktig du är!!!som sliter och ORKAR
Jepp sias glass var det,,supergod=)
Ha en bra kväll
Kram!!

2008-04-03 @ 21:05:31
Postat av: Lena

HEJA BELLA! Jag tror på dig. Du är kanonduktig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback