zombie.

Idag är en dag som jag önskar att jag bara fick ligga i sängen hela dag. Sova, sova och kanske lyssna på radio, se på en film eller läsa lite bok. På sin höjd. Ibland har man såna dagar, tur att det inte är så ofta!
Inatt har jag inte sovit mkt. Gick och la mig runt halv 1, och när jag precis lyckats somna så vaknade Liam. Därefter, låg han och vred och vände, gnagde på snuttefilten, snackade, försökte krypa ur sängen, you name it.
Egentligen var han ju dötrött, så han halvsov nog mest hela tiden, men jag kan inte sova förrän han ligger still så att jag kan få ro att somna. Sen om man är vaken länge mitt i natten blir man ju så hungrig, iaf jag. Usch, vid halv 5 hade han somnat djupt, så att jag kunde somna. Idag är jag trött, och ahr ont i huvudet. Liam har också varit trött, och lyckas göra illa sig på alla de tänkbara sätt. Han har snubblat över leksaker, slagit huvudet i allt och varit jätteledsen. Så, en flaska välling och nu sover han tungt här bredvid mig.
Jag borde nog ta tag i disken, laga lite mat eller göra nåt annat vettigt.
Men jag tar mitt förnuft till fånga, och sticker in näsan i Liams nacke och somnar in jag med -och skiter i resten.
Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ååå vad är det med våra små, Ebba har varit exakt likadan två nätter nu..hon bara ligger å bökar,gråter och "pratar" och Fredrik får inte ens ta i henne utan det är bara mamma,mamma sååå jag skulle vilja göra precis som du ligga å slappa, kolla film, läsa en bok...meeeen vi måste ju in å kika tapater..men du gör helt rätt i att sova du med när Liam gör det å strunta i disken!
Hoppas ni får en bra dag ändå!
Kraaam!

Postat av: Mia

Jaa jag skulle också vilja ha en hel egendag, börjar bli dags snart tycker jag...att bara få vara Maria och inte bara mamma....Kramis

2008-04-06 @ 12:10:22
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback