10:e inskolningsdagen

10:e dagen på dagis. Precis som igår blev han alldeles förskräckt när jag sa dom värsta orden, att jag skulle gå hem nu, och hämta honom sedan. Men idag, sträckte han inte armarna mot mig, utan mot en fröken!
Och det kändes faktiskt riktigt bra, för då vet han vad som gäller, och att han känner sig trygg med personalen.
Dom duger som tröst, även om han för allt i världen hade velat att jag stannade kvar.

Nu är han kanske glad igen?
Som vanligt, så längtar jag tills kl 14 när vi får gå och hämta honom.
Fredde ligger och sover efter att ha jobbat natt, och nu ska jag ta mig an studierna!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Halloj. Hur är det?

Postat av: Mia

Ja det är skönt att hon inte blir ledsen när jag går även fast man tycker att hon borde bli liiiite ledsen ju ;-D fast hon blir glad sen när jag kommer och hämtar henne iaf :-)det är ju tur..



Ja jag trivs så bra med blogg.se, förutom att dom borde ha lösenordsskydd...och nej man har ju inte lust att betala för att ändra i stilmallen...hoppas att blogg.se ändrar snart så man kan skydda vissa inlägg hos dom också..blir så mycket lättare och roligare att blogga om man kans kriva om allt som man vill :-)



Hoppas att det gick bra för Liam på dagis idag!! När börjar du skolan igen?

Kraam!

2008-08-20 @ 14:45:54
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback