Den dränkta katten Bella

Jo visst är det väl härligt med riktiga regn-sudd-dagar! Iallafall om man sitter inne och har det mysigt.
Kan meddela er att jag kom in som en dränkt katt idag efter en timme ute i spöregnet. Men vad gör man väl
inte för de små bustrollen man har?! Det bästa liam vet är vatten. Gissa om han var lycklig där han stod vid stuprännorna och fyllde sina bunkar. Det första han gjorde när han gick ut i regnet var att ta på sig sitt bredaste flin.
Nåväl, det finns inga dåliga väder. Bara dåliga kläder och det var precis vad jag hade, fast jag hade överdragsbrallor och jacka.

Idag har jag också hunnit med att baka bröd. Hoppas verkligen att det är gott, men jag tror det, för det är fillimpa med sirap och det brukar jag gilla! Och i det är det både hasselnötter, solrosfrön, linfrön och pinjenötter.


Kommentarer
Postat av: Malla

Vad duktig du är Bellan! Kakorna, jo dom blev riktigt goda och ännu smarrigare med en klick grädde faktiskt. Ska skriva ner receptet och skicka över sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback