Lena Bodén - min hjälte.


Jag skulle vilja skriva ett långt tacktal till min vapendragare Lena Bodén.
Men jag hittar inte tillräckligt vackra ord.
Du är fantastisk.
Max är fantastisk och din
Per är fantastisk.

Men allra mest fantastisk tror jag att våran vänskap är. Ingen känner mig som du gör.
Vi har otroliga minnen, som bär på många skratt. Vi har upplevt en för oss båda jobbig tid
i våra liv som vi tillsammans tog oss igenom med varandras stöd. Vi har bott tillsammans.
Vi har bråkat. Vi har alltid blivit sams. Det bästa med dig, är att jag aldrig någonsin behöver
vara någon annan än den jag är. Aldrig någonsin. Och jag vet, att du inte heller behöver göra dig till.

Jag är stolt över dig! Stolt över att du finns i mitt liv, stolt över att du skapat en så otroligt söt och charmig
liten Max. Stolt för att du är en så otroligt bra mamma! Och allra stoltast, är jag över att ha dig som vän.

Tack för den här fina dagen, på Maxens dop! Allting var så vackert, och jag kände mig så hedrad över
att stå där tillsammans med er i kyrkan. Jag lovar och svär, att jag tar mitt uppdrag på fullaste allvar.
Vi ska bli ett team jag och Max! Jag ska följa honom på hans resa genom livet, och jag ska ge honom det
vackraste jag har; jag lägger mitt hjärta fyllt av kärlek i hans händer.


Lena & Max

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Mycket härligt videoklipp. Hittade inte dit förrän idag, va tvungen att söka i gamla kommentarer för att hitta två länkar till youtube du skickat förut!



Jag blir tårögd när jag ser klippen, allihopa. Det är vanskeligt att inse, att Liam inte kommer känna igen mej när vi ses, just för att det blir så sällan. Hade vi bott lite närmre varandra och träffats oftare, så hade han kanske till och med kunnat säga mitt namn. Jag vill vara en del av hans liv, det har jag aldrig tvekat på, men med varina liv, på mils avstånd, gör det plötsligt allt mycket svårare!



Hur som helst, så gjorde klippet mej glad, mitt uppe i alla tankar och funderingar. Det glädjer mej att Liam växer och gror och främst att se hur han tar för sig. Det är så viktigt!



Kram!

Postat av: Malla

Vad fint skrivet Bellan!!!!

2008-08-11 @ 13:02:53
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: mamma

Fint skrivet. Och du ska veta att jag är stolt över dej min älskade lilla flicka. Över dej och din familj. Ni är underbara. Kram

2008-08-11 @ 20:41:13
Postat av: Mirjam

Det låter som en bra idé. Vi är ju två parter i det hela att komma med förslag och passar det inte er att komma hit eller vice versa, så finns det säkerligen trevliga aktiviteter på halva vägen.

2008-08-12 @ 11:11:02
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

www.designadinblogg.se vill jag minnas att jag läst nånstans om hur man lösenordsskyddar vissa inlägg. Titta in där och se om du hittar det! Kramar!

2008-08-14 @ 11:46:31
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback