Lite fattigare, och gladare.

Jag har shoppat.
Jag frågade Fredde lite försiktigt om jag fick köpa lite nya kläder till Liam. Det fick jag.
Men hör och häpna, sen säger han: "Du kan väl köpa nånting åt dig själv också!"
Och, det gjorde jag.

Ett stycke nya jeans. Satt som smäck, fick knappt igen dem men jag vet ju att jeans
går ut sig. 358kr på HM också, sånt där höjer humöret ganska rejält.

Och ja, som sagt så shoppade jag lite till Liam också.
Det blev itne bara ett par jeans till honom.

Men han växer ju också.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt med shopping, det kan verkligen höja ens humör :-)

Kram!

Postat av: Lena

Som vi tycker om dig gudmor. Mest av allt i hela världen!

2008-08-28 @ 21:45:40
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback