Regn, biobesök och bebisar.

Det här känns som en riktig mysdag. Kanske man ska göra slag i saken och baka lite bröd idag?
Ibland njuter jag av dagar då regnet bara öser ner. Enda problemet är busfröet här hemma som
inte går att hålla inne en hel dag. Och jag har ännu inga regnkläder. Dom från Ellos såg helt annorlunda ut
än på bilderna, nån jäkla ROSA rand istället för att vara brun/beige/vita som det såg ut på bilden. Dessutom var den jättestor i storleken. Får leta vidare. Nu är ju sommaren snart slut också.
Man kanske borde ut på rean och leta.

Igår var vi på bio och såg sex and the city. Åh vilken underbar film! Nu skulle jag vilja plöja igenom hela boxen från säsong1 och slutligen se filmen igen. Jag har glömt så mycket från serien.

Igår såg jag också den minsta lilla bebis jag någonsin sett. Shit jag kunde aldrig föreställa mig att han skulle vara sådär liten. Han var iallafall gudomligt söt, men åhhhh så liten.
Gudsonen Maxen taxen fick jag också träffa, och han hade blivit så stor att jag blev alldeles chockad. Jises!
Kanske för att jag träffat Lucas alldeles innan.... Glad var maxen iallafall och skrattade och visade sitt charmigaste jag.

Liam sov till 8 imorse, vilken dröm! Han som alltid vaknar 6 numera. Känner mig nästan utvilad.
Idag väntar en tripp till stan, kanske hinner jag simma idag?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst är det mysig när det regnar som nu?? Men INTE idag,vi ska på bröllop idag. Visst va filmen bra? lite lång kanske men,men.

Ha en trevlig dag skönt med simning

Kram!!

2008-08-08 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback