adventsplugg i skolan.

Godmorgon kära vänner.
Tentan i fredags gick nog bra, vilket känns otroligt skönt. Känns som en sten lättat
varje gång man lämnar skrivsalen, vare sig det gick bra eller ej.
Nu har vi bara 2 dagar på oss att plugga stenhårt till våran tenta nr.2 som kommer
att bli av det svårare slaget. Tydligen är det inte så många som klarar den tentan.
Just bara därför har jag bestämt mig för att bli en av dom som klarar den,
eller åtminstonte en av dem som faktiskt ger järnet och försöker.

Efter tenta nr.2 har vi bara 1 ynka dag på oss att plugga till tenta nr. 3.
vilken idiot kom på att det skulle läsas 3 kurser parallelt? Det funkar inte.
Känns som att man bara trycker in en massa information innan tentorna
för att sedan låta det flyta ut igen... och det är så trist!

Till råga på att jag har massor att göra och är helt utmattad efter allt
tentaplugg till tenta nr.1 har jag blivit tokförkyld. Huvudet värker, snoret rinner,
halsen ömmar och jag fryser. Ingen toppendag med andra ord. Jag
tittade inte ens på idolfinalen i fredags utan däckade före Liam.

Nu ska jag sätta mig på bussen och åka in till plugget.
Jag har packat med mig en kopp, tesilen och min påse roobiosthé som
jag fick av min älskade Lina när hon var här. Mmm I love it!

Ha en bra söndag alla!
HJÄLP det är väl 3:e advent idag också?
Jag har inte hunnit med den här månaden alls!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Säkerligen. Eller så beror det helt enkelt på att kroppen inte är skapt att svältas och bantas i omgångar under flera månaders tid.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback