bitter utan usb.

Jag är så smart. Så smart så smart så smart.
Jag glömde usb:n till kameran. *muttrar*
Detta betyder att jag inte kan bjuda er på en
endaste bild. Jag som tog massor idag på Liams
första skotertur för den här vintern. Jag som ville
visa er snön. Den riktiga vintern. Jag som ville
att ni skulle bli lite avundsjuka.

Värre saker har hänt och fastän jag är lite
bitter över usb:n har jag det fortfarande bra.
Imorgon drar jag och modern till staden
för att shoppa lite. Iallafall kika.
Det blir mysigt.

Föresten så vill jag passa
på att gratulera de nyblivna föräldrarna
Daniel & Johanna grattis till lilla flickan!

Och sen skänker jag den största krya-på-er-kram
jag har till Lena & Maxen. Ni är faktiskt värda
att vara friska nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Å man blir ju faktiskt lite avis på att ni har snö=) här är det ju bara kallt nu..

Hoppas ni har det toppen..Gott nytt år

Kram!

2008-12-30 @ 21:56:13
Postat av: Erika

Hoppas 2009 blir ett fantastiskt år för dig/er! Hoppas ni haft en härlig jul - kan man ha annat i M-sjö?!?

Många kramar!

2009-01-02 @ 16:44:35
Postat av: Lena

Sitter här med min nya laptop och klickar. Jag är så stolt så!



Nu tycker jag att ni får ta och komma hem till söder igen! För jag längtar efter er.

Postat av: Anonym

Sitter här med min nya laptop och klickar. Jag är så stolt så!



Nu tycker jag att ni får ta och komma hem till söder igen! För jag längtar efter er.

2009-01-02 @ 21:48:10
Postat av: Lena

Det var förstås jag och ingen annan som skrev föregående kommentar.

2009-01-02 @ 21:49:21
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: jOH

Tacktack.. Kolla in min blogg, har laddat upp lite bilder!

2009-01-06 @ 12:42:11
URL: http://johannamorstrom.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback