en riktig baddare

Vindarna kan vända fortare än fortast.
Efter att Liam nu inte har badat på 7 månader har han
badat varje dag i tre dagar. De enda gånger han duschat
under sitt 2-åriga liv är ett fåtal gånger med sin farfar.
Hemma har han tvärvägrat. Idag när jag stod och duschade
steg han in och duschade han också som om ingenting hänt!
Nu står han bredvid mig och säger:
-"Mamma bada"
-"Nej men Liam du har ju redan badat idag"
-"Dussa mamma, ba'a dussa" (bara duscha)
-"imorgon liam, får du duscha igen."

Ja, jag kan inte annat än le.
För såhär ren har han väl aldrig varit!

Nu vågar jag itne sitta vid datorn länge för igår
klämde han ur sig:
-"Neej mamma, inte titta datån"
ops. Bäst jag går och viker tvätt eller lagar lunch
eller något annat mammigt.


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Abar!

När kommer ni hem? Jag vill träffa er!!

Postat av: Malla

ÅH, vad jag skrattar för mig själv när jag läser konversationerna... så söt er lilleman.

Vad roligt att han hoppade i baljan också, snyggt jobbat Bellan. =)

Åker ni hem över jul eller?

KRAM KRAM

2008-12-20 @ 20:14:35
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback