Julklappar till grynet.

Julklappar till en 2-åring kan väl inte vara så dyrt? Eller?
Dom är ju inte så medvetna om vad saker och ting kostar
iallafall. Liams julklapp var inte billig, fast å andra sidan
kanske man kan se denna grej som en julklapp till
föräldrarna?

Philips Bärbar DVD/DivX-spelare PET712
Detta är alltså en bärbar dvd med två separata bildskärmar
som man kan ha i bilen! Perfekt när vi ska åka de 50 långa
milen till mormor och morfar... Så får mamma och pappa
kanske lite lugn och ro i bilen och inte behöver sitta och
sjunga i ett.
Det var det nog värt!

I övrigt har vi inte köpt så mycket julklappar till Lilleman,
dvd:n var ju som sagt inte så billig och han kommer ju
att få så mycket ändå. Vad vi har köpt hittills är ett paket duplo,
en benny-bok, moraträsk på cirkus-dvd, verktygsbänk och
ett bilgarage. Det får räcka!

Och annars är det inte så många kvar att köpa julklappar till...
har inte haft så mycket tid över nu på slutet så jag är glad
att vi var tidiga i år att fixa de mesta!

Imorgon är det tenta och idag har jag varit hemma och vilat mig.
Ingen känner nog att dom kommer att klara den här tentan,
och likaså är det för mig. När vi tittar på gamla tentor blir vi
nästintill förstörda, så det är bara att ta det som det kommer och
göra så gott man kan.


Nu har vi ställt in våran gran!! :)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag håller alltid tummarna för dej, även om jag är kass på att berätta det. Du tänker på tentan imorgon förstår jag? Jag kommer hålla tummarna stenhårt :)



Kramar

Postat av: Mia

Det låter ju som en alldeles utmärkt julklapp..kom på nu när du skrev om den att vi ju också har en bärbar dvd, kanske ska prova att ha den i bilen till Ebbis..för i våran bil är det alltid allsång också, skönt när man ska åka längre å slippa sjunga :-)

Håller tummarna för att du lyckas på tentan imorn!!

Kramar!

2008-12-15 @ 20:47:08
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Veronica

Smart ;-) Det hade jag inte en tanke på.

HUR dyr var den om man får fråga?

Kramar

2008-12-16 @ 06:33:16
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja det blir säkert super för er som åker så långt.Dom blir ju lätt rastlösa i bilen.

Det där med nappen är säkert nån trygghetsgrej när han är på dagis.jag vet inte hur vi ska kunna sluta med napp och snutte.Hon blir ju helt hysterisk utan:-(

Kram

2008-12-16 @ 09:54:48
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Du får inte glömma att berätta hur tentan gått.



Kram

2008-12-16 @ 12:05:59
URL: http://justathought.bloggproffs.se
Postat av: Lina

Åh, va mysigt med julgran. Vi ska nog ställa in våran i helgen tror jag. Vilken bra julklapp!! Kommer uppskattas av alla i familjen! Kan det bli bättre? Kram på dig stumpan! Ps. Lycka till med allt pluggande!!

2008-12-16 @ 16:19:18
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter måttligt!



Julen överlag tycker jag är ren hysteri. Även om man själv inte kommit till den punkten att anordna med allt som hör till, så är det extremt skönt när det är över.



Kläder är trevligt och nåt man inte kan få för mycket av (vill jag intala mej)..



2008-12-16 @ 22:02:19
Postat av: Mirjam

Kommentaren ovan va ifrån mej!

2008-12-16 @ 22:02:49
Postat av: Mia

Ja det tycker jag absolut att vi ska styra ihop en lekdate :-)

Vart ska ni fira jul?

Kommer ni att vara hemma något över helgerna?

Hoppas det gick galant på tentan!!!

Kramar!

2008-12-16 @ 23:23:38
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Ja, jag tippar på att det är nåt sånt fel. Fruktansvärt irriterande i alla fall!



Nu är inte jag så insatt i datavärldens märken och så vidare. Så, är den du fick hem en dator eller ett program? :)



Jag håller tummen att provresultatet visar bättre än du tror.



Kramar

2008-12-17 @ 20:34:48
URL: http://justathought.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback