Bullbak och stuvade funktioner.

Idag - 4 timmars programkonstruktions-föreläsning. Med andra ord, 4 långsamma, riktigt jobbiga timmar.
Idag pratade vi om stuvade funktioner. Hur kan en funktion var "stuvad"? Lät som någon slags maträtt tyckte jag :) Men så var det inte. Här hemma har det bakats bullar och kardemummamuffins ikväll. Och hör och häpna, mannen i huset har skött baket! Det är lite roligt tycker jag, att han intresserar sig för sånt. Så huslig blir man av att vara hemmapappa :)

Nu ska jag lägga mig i sängen, och läsa på om de stuvade funktionerna. Så att jag är väl förberedd imorgon, inför labb. Den här gången tänker jag inte bli sjuk!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej å hå. Stuvade funktioner? Herrejisses, jag förstår ingenting. Men så vet du också att jag beundrar dig för allt du är kapabel till att klara av! Ingen är superkvinna, men du är så när man kan komma. Lite ledsen är jag dock över att tiden inte riktigt räcker till för oss alla gånger. Tack och lov att vi ska få umgås till helgen. Och hoppas att vi hinner med en pratstund ikväll! Jag älskar dig, det vet du.

Postat av: ingela

Oj oj så huslig din sambo är då;)
Du stuvade funktioner lät ju skapligt svårt det*hmm*duktig du som orkar plugga så hårt..ses på fredag va?(hos carli)

Kram kram

2008-02-06 @ 19:58:32
URL: http://rutan81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback