Jag kan inte komma på någon rubrik.

Så var torsdagen avklarad och fredag imorgon! Åh så skönt, inga lektioner imorgon. Och labben är klar. Lovely. Imorgon blir det till att räkna matte eller något annat viktigt, men iallafall skönt att bara sitta ner i lugn och ro.
Idag har vi haft datajuridik. Lätt de roligaste föreläsningarna. 4 timmar flyter på så fort, att 2 timmars PK känns längre. Trots att kursen ska handla om IT-rätt så glider vi allt som oftast över på andra ämnen, idag hundar och föräldrars icke-ansvar för sina barns handlingar. En intressant fråga det där. Till att börja med det där med hunden. Hur mycket jag än retar en pitbullterrier att bita mig, så är det alltid alltid ägaren som står för konsekvenserna. Fast det är mitt fel liksom. Märkligt. Förmiddagen fördrev jag med mina favoritpojkar(nåväl, i skolan) Nicke o Lars. Som vanligt, drack vi kaffe och pluggade, och snackade skit. Jag är glad att de finns de där två tokstollarna, dom gör mig på så gott humör!

Nu är det godnatt-dags. Imorgon väntar me-and-I-party hos Eli!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hello!! Va fint du ha gjort på bloggen!! Ha det bra! Kramar från Norr

2008-02-08 @ 07:59:31
Postat av: Isabelle

Anna: Tack så mkt, hoppas allt är bra med er? Kramar

2008-02-08 @ 08:36:24
Postat av: Eli

HEJ!!!
Va superfint du har gjort här på din sida!!!
Du får hjälpa mig vid tillfälle, så min blir lite roligare..! Men det som e trist med min är ju att J inte vill att jag nämner hans o barnens namn o inte några bilder heller...
Men det kanske går o göra lite kul ändå?!
Vi ses ikväll, ska bli jättetrevligt!
KRAM

Postat av: Lena

Vad fint du gjort! Om typ två timmar ses vi! Längtar! PUSS

2008-02-08 @ 10:02:26
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mia

Heje!
Vad fint du fått det här på bloggen, vad duktig du är :-)
Nej jag tror inte att jag orkar följa med ikväll tyvärr, skittrist!!
Men hoppas ni får det jättetrevligt!!
Kram,kram!

2008-02-08 @ 11:09:38
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo men det blir väl bra..ska vi ses på gården då??Kram

2008-02-08 @ 12:04:28
Postat av: Mirjam

Vad fint du har fått det i bloggen gosis!

2008-02-08 @ 12:09:42
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback