magsjuk

Igårkväll, började jag känna mig lite illamående, men tänkte inte så mkt på det eftersom jag aldrig brukar bli magsjuk eller så. Här sitter jag, 12 timmar senare utan innehåll i magsäcken, med ett likblekt ansikte, frysandes med en rygg som smärtar och väntar på bättre tider. USCH säger jag bara för magsjuka. Det är inte roligt att bara ligga och vänta på att få springa på toa, för det har hänt ett x antal gånger inatt.
HOPPAS HOPPAS att Liam slipper!!

Idag skulle jag ha labbat med L. En viktig labb dessutom. shit pommes. Ikväll skulle jag ätit middag med fredriks systers familj och hans brors familj. Vi ses så sällan, och jag hade verkligen sett fram emot det! Däremot får jag några timmars vila här hemma själv, när fredrik och Liam går dit och gör dem sällskap.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Neeeej gumman!!!!!
Du fick det iaf,fan!!!!
Tänkte på dig igår och hoppades att du skulle slippa,gumman då.Hata magsjuka!!!!!!!!!
Krya på dig nu och hoppas lilllgrabben klarar sig.
Kram!!!!

Postat av: Mia

Fyyy!!
Krya på dig nu, att vara magsjuk är ju så vidrigt!!
Hoppas Liam slipper!!
Kram!

2008-02-01 @ 12:23:03
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback