ME AND I!

Dagen började med en jobbig huvudvärk. Och avslutades med vin och umgänge hos E på Me-and-I-party.
Däremellan inhandlade jag vår-kläder till Liam, och för ovanlighetens skull fanns allt jag ville ha, dvs, både jacka och byxor i samma storlek! Så, jag passade på att shoppa det. Är mkt nöjd, även om jag tror att byxorna blir något stora. Därefter träffade jag min sötaste tjockis-Lena. Tänk att det bara är en månad kvar tills bäsen kommer! Åh vad jag längtar. Vill se vem som gömmer sig därinne, snarast! Sen åkte jag hem, till Lilleman som var hos farfar.
Hem, lagade mat, och sen iväg på klädpartyt. TACK elisabeth för en jättetrevlig kväll! Singstar bjöds det på också. Fanken också att jag ska vara så FEG. Jag älskar ju att sjunga. En annan gång förhoppningsvis.

Imorgon, kommer min solstråle Johanna hit. Jag lovar att denna helg kommer att bestå av kärlek.

Kommentarer
Postat av: Eli

Hej vännen!
TACK själv för en trevlig kväll, synd bara att man inte hinner prata ordentligt med alla! Vi får ta en vinkväll vi tjejer härifrån och bara snacka skit nån dag framöver!
Men om du gillar att sjunga så sjung! Vi får göra om det nästa gång! Jag sjunger hellre än bra, men det bjuder jag på!
Jättekul att du kom iallfall!
KRAM o ha en fortsatt bra helg!

Postat av: Grandinar'n

Svar på inlägg:
Mmm...hon e grym lilla Amy... :)

2008-02-10 @ 14:29:11
URL: http://ceekaay.blogg.se
Postat av: Lena

TACK FÖR IDAG ÄLSKADE VÄN! Lena tycker om dig och Jojja kommer att sakna dig. Puss

2008-02-10 @ 23:01:01
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hejsan.

Min sambo jobbar som lärling och är den av oss som tjänar minst. Så vi förlorar ju en hel del pengar på att jag går hemma, speciellt nu efter att regeringen dessutom gjort om SGI:n! Och sambon får ju lön efter antalet timmar han jobbat. Snart har han jobbat sina timmar så han får ut 88% av full lön. Och då kommer jag kunna ta ut färre dagar och sen kommer jag börja jobba 1 dag i veckan. Men det är inte lockande, jobbar då 6:30-17:30 och jag tror inte ens jag kommer orka för jag är i så dålig form nu mot innan jag var gravid, jag har ett så tungt jobb att jag fick lov att sluta jobba redan i v.25 och fogarna har inte blivit bra än!

2008-02-11 @ 00:03:28
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad fin din blogg har blivit raring :) Hoppas att allt är bra med er. Tänker på dig! Kramar och kärlek!

2008-02-11 @ 21:30:43
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Mirjam

Jag hade inte haft nånting emot att göra detsamma med dej grynet! Puss

2008-02-12 @ 23:09:57
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback