motivation bortblåst.

När jag äntligen hittade motivationen till att börja plugga rycktes den ur händerna på mig. Jag skickade hela filen jag jobbade med i skolan i fredags för att kunna fortsätta hemma, finns den på min mail? NEJ!
Här sitter jag, med en hel eftermiddag att kunna skriva på inlämningsuppgiften, utan min fil! Utan den kan jag inte få ett skit gjort. Fan. Min son får rycka upp mig :)

Jag ska jobba på onsdag. Hur ska jag hinna det?

Äsch, färdigklagat för idag :)

Till något roligare. Liam har lärt sig att blåsa såpbubblor. Och som han blåser! Dock får det i fortsättningen bli en utomhuslek, för inomhus blir det såpvatten överallt :)

Nu ska jag väcka pojkarna!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Pussa såpbubbelblåsaren från gudmor!

Postat av: Lena

Stackare! Vilken maximal otur! Men pluggandet tar du igen! Och tandläkaren hade kunnat vara mycket värre. Mys med Liam nu!

Har precis tittat på de nya Linus-bilderna! Det är roligt att se hur han växer. Och söt är han också!
Puss

2008-02-25 @ 15:18:32
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Jag har spelat in en låt än så länge, på skoj, det är inte ens min låt. Jag har verkligen funnit nåt jag tycker är kul, vilket jag egentligen borde kunnat räkna ut tidigare. Jag älskar musik, sjunga och att skriva. Gittar är kul och blir roligare ju mer jag fångar upp. Då är det ett ypperligt sätt att blanda alla de tingen. Det är kanonkul :)

Och du kommer få höra, snart :)

Puss!

2008-02-25 @ 19:22:49
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Jojja

hej gumman, maximal otur du hade med skolan..har så kul på jobbet idag, du är verklien supermamman ;)...pussa pusss

2008-02-26 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback