rise and shine :)

dagens negativa: 05.30 är ingen bra tid att vakna på. mina ögon svider och teletubbies röster skär i mina öron.

dagens positiva: Vem kan vara på dåligt humör, av en morgonpigg liam? Inte jag! Dessutom behöverjag inte sterssa för att hinna med någon buss, utan jag kan strutta runt i morgonrock hur länge jag vill :)Nu ska vi kolla på traktorer på google bilder. Nu väntar vi bara på att solen ska gå upp! :)


Uppdatering:
Nu har solen gått upp, men är helt osynlig. Hata moln! Blåser gör det också, ganska ordentligt ser det ut som. Borde gå ut med Liam, men det ser inte vidare mysigt ut. Men, dock 5 + ute redan, så hoppas vädret kommer på bättre tankar!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

usch låter je bra det med att ögonen svider

Postat av: Mirjam

Det vet du väl att jag gör?

Kram

2008-02-24 @ 19:49:23
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Mirjam

Jag syftade inte riktigt på dej, eller andra jag vet läser min blogg. Så, inlägget riktades alltså inte till enskild individ.

Ja, vi får väl planera träff så småningom.

kram

2008-02-24 @ 21:04:13
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback