Tjäna gratis prylar!

Förra året, när jag väntade Liam gick jag med i en grej på nätet där man kunde få gratisprylar värda 500-1000kr.
Jag fick desperate housewives säsong 1 och 2, bara av att värva 7 vänner som gick med och antog två "erbjudanden". Bland annat kunde man välja mellan att hyra gratis film i 2 veckor, eller att öppna ett spelkonto på svenska spel. Man kan få bland annat dvd-spelare, mobiltelefon, mp3, ipod, trådlöst tangentbord o mus, desperate housewives, sex and the city 6 säsonger och presentkort på bl.a Ikea och MQ. Hur simpelt som helst!

Förra året värvade jag 7 stycken, vilket var fort gjort, och nu vill jag värva 13 styckna till, och jag tycker att ni också ska gå med för det är ett riktigt enkelt sätt att få en fin pryl alldeles gratis!

För att gå med, gör bara såhär:
Gå in på
www.gratisgen.se och fyll i ID-numret  "28403" när du fyller i medlemsansökan.
1000kr gratis, på Ikea är aldrig fel :)

att öppna ett gratis spelkonto hos ATG och Svenska Spel är ju lätt gjort, när man kan få så fina saker!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa de gör det säkert och det är ju bara i början hon e blyg så, sen brukar det gå över :-) och när man är ute med henne och hon sitter i vagnen så är hon inte alls blyg ha haa, hon känner sig väl trygg i vagnen :-D
Men barn brukar det aldrig vara nå problem med,utan det är oftast vuxna hon blir blyg inför, men som sagt det går säkert över :-)
Ska kolla in sidan :-) gratisprylar är alltid skoj!!!
Kraam!

Postat av: Mia

Men vad knas, det står att min e-postadress redan är registrerad, så det funka inte för mig :-(

2008-02-24 @ 22:27:10
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

gratis prylar är eb bra sajt, men man måste orka värva folk hehe :D ha de bra

2008-02-24 @ 22:45:39
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Lena

Hej min pingla. Tack för igår! Jag var riktigt slut igår när jag kom hem, men det är inte lätt att sova när jag är så tjock. Känner mig hur som helst utvilad och nöjd idag! Hoppas det går bra hos t-läkaren idag! Men det ska nog inte vara några problem. Hoppas du får lite tid att vara ute med lilleman i det fina vädret också! Önskar jag var där och fick spatsera med er i solen! Tror jag ska ta mig en liten promme nu jag med! Vi rings senare. Älskar dig.

2008-02-25 @ 12:07:54
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback