Bella goes working.

Hoppade in och jobbade idag på dagis, en tjej var hemma för vård av sjukt barn. Passar fint att hoppa in någon dag då och då, för pengar klirrar fint i kassan! men oj vad glad jag är att jag utbildar mig inom ett helt annat område. För mig är det ingen höjdare att lämna mitt eget barn, för att ta hand om andras och när jag kommer hem vara så trött i huvudet att jag inte till 100% orkar leka och busa med mitt eget. Men, som sagt så är det helt okej att jobba extra ibland. Imorgon blir också en jobbdag, trist, för jag skulle egentligen ha träffat Eli och Noah, och det hade jag verkligen sett fram emot! Men, istället har vi planerat in en promenad imorgonkväll. Kan vara skönt det med!

Har en si så där 5 dagars jobb inplanerat framöver, känns bra! Roligt att träffa de gamla jobbarkompisarna, och ha god chans till sommarjobb någon vecka.

Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med lite extra klirr i kassan, det är aldrig fel :-)
Usch så drygt när man inte får sova...fyyy!!
Jobbar du på småbarnsavdelningen nu?
Kram!

Postat av: Mia

Usch så jobbigt, är det en fas dom är i tro?
Jaa vad kul, gör jag gärna!! Kan väl höras om vilken tid som passar bäst å så...
Kramis!

2008-01-09 @ 21:12:46
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback