Den vackraste nyårsgåvan!

Igår kom han äntligen till världen, min systerson. Jag som var så övertygad om att det var en liten flicka som gömde sig därinne! Vilken lycka för Annika och Cédric, man glömmer ju själv aldrig den dagen...
Nu väntar jag med spänning tills jag får träffa honom.
välkommen!

Nyårsafton igår, med Fredrik, Daniel, Lotta, Johan, Marie, Linus, Filip och Liam. En trivsam kväll, som kanske kunde slutat lite bättre då fredde blev snorpackad. Själv var jag nästintill nykter, något som känns väldigt skönt idag! Liam har kräkts idag, jag hoppas att det inte blir något mer. Vi mår nog alla lite illa här hemma idag, av olika anledningar.

Nu ska jag försöka sova en stund med Liam.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ååå så det finns kurs alltså, skulle verkligen vilja gå en sån kurs..inte så farligt dyr heller, men då vill man ju ha den senste versionen av PS och det vet jag inte om vi har råd med...för visst är det rätt dyrt med sånt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback