Det handlar om packning.

Packning ger mig ångest. Alltid vill man packa ner så mycket mer än vad som får plats. Och även om man packar ner allt man kan tänkas behöva, så är det alltid något som inte kom med. Nu ska här packas! Till att börja med ska det bli overallsfest på torsdagkväll, så den röda fula overallen får inte glömmas. På fredagkväll skall det bäras finare kläder, dvs jeans och fin tunika duger inte! VAD SKA JAG HA? jag har ju knappt några fina kläder. Usch, jag borde verkligen unna mig något ibland. Jag tror att det får bli svarta jeans och svart kavaj, med något fint färgglatt linne. Borde passa på företagsmiddag. På lördagkväll, skall långklänningen bäras, för då är det finbal! Åh vad kul det här ska bli!

De tjejer som är äldre på programmet, som har varit på datatjej förut, säger att man blir helt slut av denna helg. Men vadå? Hur kan man bli trött när man får sova 3 hela nätter I RAD? ;)
 

Bubbelpool på hotellet har vi också, så badkläder åker med!

3 snusar idag. Det minskar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hello! Kul med en helg fest, finbal och bubbelbadande =) Hare kul i helgen!! Kramar från Norr

2008-01-23 @ 08:37:21
Postat av: Josefin Jonsson

Blir lite avis. Här i sorsele sliter jag med 24 bångstyriga elever och har x-antal böcker att rätta och lektioner att planera. Skulle vara skönt att få bo på hotel en helg. Njut åt mig! Kramar

2008-01-23 @ 16:11:06
Postat av: Mia

Hejsan!
Jo jag kommer gärna på me&I-partyt, svarade i hennes blogg förut men hon kanske inte såg det :-)

Det var nicke nyfiken-dagiset vi var på idag.
Kram!

Postat av: Mia

Jaa vad bra :-)
Det var ett jättemysigt dagis och personalen verkar vara kanon :-) tyvärr så funkar ju inte tiderna för oss :-( men tydligen tog dom bara in 6 stycken och då skulle nån/några av dom barnen helst vara äldre...
Hoppas att du får en trevlig resa :-) låter ju superskoj det där :-)

2008-01-23 @ 19:13:43
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Lena

Hej hjärtat. Har du överlevt veckan hittils? Jag är så avis på dig som får åka på lyxsemester imorgon! Längtar också efter att få prata med dig. Hör av dig!!

2008-01-23 @ 21:41:58
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Tack för ursöta videoklipp. Jag blir otroligt rörd när jag ser hur trollungen tar sig fram. Jag missar så mycket jag vill vara med om. Hoppas du får det fantastiskt när du åker iväg för dej själv! Tusen kramar och pussar!

2008-01-24 @ 11:41:01
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Moster Bodil

Det låter
helt suveränt det där.Passa på och njut, men tror du verkligen att du kommer att sova så mycket? Kanske utan att bli väckt på natten förstås och det gör mycket.
Kramar

2008-01-24 @ 16:17:44
Postat av: Mia

Heje!
Nej det var huset i sävasta vi var och kollade på igår, vi missade huset i skommarbo igår så vi ska också titta på det imorn :-) ahaa jaa jag undrade vad det var för krux eftersom det ändå verkade vara så billigt..men då förstår jag... :-)
Hoppas att du haft en toppenhelg ?! :-)
Kraam!

2008-01-28 @ 11:43:01
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Lena

Hej min underbara! Hoppas du har njutit i eftermiddag!

2008-01-28 @ 19:36:48
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej raring, försöker du sluta snusa månne? ;P hur var din weekend i linköping?:) puss!

2008-01-28 @ 20:47:28
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback