En helt vanlig söndag.

07.10 vaknade jag av min alldeles egna väckarklocka. Bara att pallra sig upp, han var på ett alldeles strålande humör! Härligt, inatt har vi dessutom fått sova hyffsat. Fyra nya tänder är på gång, och han gnager och gnager på allt han kan komma åt. Usch, vad det måste göra ont.

Jenny kom förbi vid 9.45 och hurtiga som vi är tog vi en runda i 5:an. Ingen av oss var dock riktigt på g, men en flåsig promenad fick vi i vilket fall som helst. Vad hände sen då? Ja, vi har faktiskt inte åstadkommit mycket alls idag. Men det är ju söndag också! Jag har hört att man får slappa hur mycket man vill då!
På eftermiddagen klädde vi på oss och gick ut, vilket strålande väder! Sen gick vi ner till farmor och farfar och fick igång dom lite efter gårdagens kalas.

Liam var otroligt trött på eftermiddagen, svårt att hålla honom vaken, så jag gav honom en risifrutti att äta själv. Haha, det kanske inte låter så märkvärdigt, men jag tror inte det finns något roligare för småbarn än att få kladda ner sig riktigt ordentligt, eller plaska hur mycket man vill med vatten. Det hela började bra, han var så duktig med skeden. Tillslut gav han upp och slängde skeden åt helvete. Hur det slutade sen kan ni se på bilderna. Fort ner i badet!


och lite fler bilder....


Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj!
Vet tyvärr inte om jag har tid imorn..MÅSTE verkligen städa, sen ska vi till mamma å pappa och hjälpa dom med datorn å sen till knutby på husvisning... men ni har inte tid nå mer i veckan?
Kram!

Postat av: Mia

Aeeh vad synd :-( Typiskt om vi inte ska hinna träffas nåt innan du börjar plugga igen :-(
Är ni hemma hela dagen imorn? Kan ju höra av mig om vi hinner...skulle va skoj att träffas!

2008-01-13 @ 21:11:34
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mia

Ja jag hör av mig imorn om tid finns :-)
Jaa absolut, det kommer ju faktiskt lör å söndagar också ju :-)men annars på fredag kan jag också :-) så nåt ska vi väl kunna få till :-)
Kraam!

2008-01-13 @ 22:46:41
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mia

Jaa och vi gick inte upp förrän nu :-O så vi hade nog inte heller hunnit idag..men på fredag förmiddag då kanske :-)
Kram!

2008-01-14 @ 10:01:38
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback